Sunday, November 22, 2009

Di sana Dan Di Sini

Today, just a boring day like I used to. Sleep at 7 in the morning and woke up at 2.

Last night, I didn't notice that I got a SMS from Miss C. I don't know why, but she starts to SMS me first. This is kind of rare moment after all. I don't know if she got-no-one-to-sms so she decided to have a chat with me. But, it kind makes me smile.

And at the mid night, I have a really nice conversation with Miss F. I told her that I like her. And Miss F said that I should focus on Miss C. Maybe Miss F got no feeling on me. Again when I told her that I like her, she just laughing. Just like Miss C..

Urg. Girls, I won't understand this species..

6 comments:

Unknown said...

miss F knew about miss c..???

anasu no haha said...

kalau miss F tu pun suka kau, tapi dia cakap macam tu, it means that dia cuba berkorban or rasa dia x layak untuk kau..lagipun dia tau kau suka miss C..dia malas nak berebut..hahaha..
tapi kalau dia dah ada somebody else, kompem la dia cakap macam tu..
eh kau paham ke ayat aku? hehehe..
btw, miss F dgn miss C ni dah berpunya ke belum?
dan kau pulak lebih suka yang mana? hehe

RomanticGuy said...

To Ayu,
Tak sure... Tapi Miss F kenal Miss C... Cuma tak tahu kot yang aku serious suka dia... Tapi aku pernah kasi hint dulu yang aku suka kat Miss F...

To Miss labi,
Faham..,
Ke 2-2 belum berpunya...
Ehek... aku pun x sure aku suka siapa. Prefer Miss C kot...

anasu no haha said...

oh so now aku faham why miss F cakap macam tu...hehe..
aku rs dia tau kau prefer miss C, xkan la dia nak hegeh2 kat ko lak...
malu la dia kan?
hihi

x sbr nk tau ending citer kau..
hahaha

RomanticGuy said...

To Miss Labi,
Sebenarnya, aku pun tak tahu ending cerita aku..

anasu no haha said...

ala, aku pun xtau ending citer aku..
dan aku lagi la xtau ending citer kau..
hihi..
cume aku rs pjg citer kau nih..hehehe..
harap2 semua ok ajelah..

Post a Comment